16 April, 2011

TAKE IT OR JUST LEAVE IT !

Lama tidak menulis. Jadi, kali ini saya beri sedikit perkongsian dalam pelbagai aspek. Apa pula tajuk kali ini begitu rupa? Jangan bimbang, teruskan pembacaan anda..

Pertama : Februari, Mac berlalu dengan begitu pantas dan sekarang kita berada di bulan April. Bagi yang mengikuti pengajian seperti saya, akan bakal menduduki peperiksaan bagi Semester Januari pada awal Mei nanti. Suka atau tidak, perlu laluinya bagi mengukur setakat mana kefahaman individu dalam bidang pengajian yang dipilih. Selamat berjaya untuk semua, termasuk saya juga. This one, I'LL TAKE IT AND I WON'T LEAVE IT !

Kedua : Baru-baru ini saya telah menghadiri sesi taklimat yang diadakan oleh pihak Pejabat Kesihatan Daerah Kuala Selangor. Surat jemputan telah diterima, jadi jika tidak hadir amat mendukacitakan pihak terbabit. Misinya adalah untuk berkongsi kepada kami pihak pengusaha taska dan tadika mengenai penyakit berjangkit iaitu Penyakit Tangan, Kaki dan Mulut (HFMD). Berikut antara gambar yang ada untuk tatapan anda :-


 

Ketiga : Pengusaha taska dan tadika swasta adalah antara mereka yang berada dalam kategori "high risks taker". Bukan mudah ye mahu menjaga kanak-kanak lebih dari seorang. Bagi yang berminat untuk memulakan perniagaan taska dan tadika sendiri, fikir-fikirkan. Apa-apa juga yang kita lakukan, risiko tetap ada. Tidak melakukan sesuatu pun, risiko tetap ada. So, YOU TAKE IT, OR JUST LEAVE IT ! 

Keempat : Bagi anda yang biasa menjenguk ke blog ini, jika anda ingin menyertai saya di FACEBOOK, search Sapiah Hussien(gambar profil bersama dua anak saya). Jika ada sebarang pertanyaan, anda boleh terus hantar message melalui FACEBOOK saya. Lebih mudah untuk saya berinteraksi dengan anda. Jangan lupa mendaftar sebagai FOLLOWER di blog ini juga. Jika anda post pertanyaandi wall FB,  saya tidak akan menyimpan post tersebut lebih dari 3 hari. Jadi, sila hantar pertanyaan melalui message FB. Terima kasih bagi yang sudi bertanya. So, YOU CAN TAKE IT OR YOU CAN JUST LEAVE IT...

Sekian untuk kali ini. Jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment