27 September, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Salam Aidil Fitri untuk anda. Semoga sambutan hari raya anda kali ini berjaya merapatkan silaturrahim sesama insan. Saya ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Andainya ada kesilapan dan kelemahan dari pihak saya selama ini yang menguris perasaan anda, saya mohon seribu kemaafan.

Kepada yang telah berjaya memulakan perniagaan TASKA sendiri, saya doakan semoga anda lebih berjaya lagi di masa hadapan. Sekiranya anda belum berjaya mendapatkan status TASKA BERDAFTAR, sabar dan cuba sehingga berjaya. Paling penting, pastikan keselamatan dan kebajikan anak-anak serta kakitangan dalam jagaan anda tidak diabaikan. Jangan kerana anda sibuk untuk mengejar keuntungan sendiri, pihak lain yang terpaksa menanggung bebannya. Saya faham jika sesuatu yang dilakukan tidak memberikan pulangan, ianya bukanlah layak digelar perniagaan. Tapi, untuk mendapatkan keberkatan dari sumber rezeki itu, tanggungjawab sesama insan usah diabaikan.


No comments:

Post a Comment