08 April, 2009

BLOG SENARAI TASKA DI MALAYSIA

Ingin saya umumkan, bahawa saya telah mewujudkan satu lagi blog khusus untuk anda yang memiliki perniagaan TASKA @ ChildCare Centre @ Nursery terutamanya dari seluruh Malaysia. Tidak kira sama ada TASKA dari Semenanjung Malaysia mahu pun Sabah dan Sarawak termasuk Brunei.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai senarai TASKA di laman blog tersebut, anda boleh menghantar maklumat kepada saya melalui email berikut ; sapiahhussien@gmail.com

Antara maklumat yang diperlukan adalah;
  1. Gambar TASKA/Logo TASKA,
  2. Nama TASKA,
  3. Alamat TASKA,
  4. Nama Pengusaha/siapa yang boleh dihubungi. Boleh juga sertakan gambar anda,
  5. Cara hubungi (email / telefon / fax),
  6. Jika anda mempunyai blog / laman web khas untuk perniagaan TASKA anda, sila sertakan URL blog / laman web
Sukacita saya maklumkan bahawa perkhidmatan ini adalah "percuma", khas untuk Pengusaha TASKA dari seluruh Malaysia yang tercinta ini. Jadi, jangan lengah lagi. Promosikan perniagaan TASKA dengan menghantarkan segala maklumat yang perlu ke alamat email sapiahhussien@gmail.com.

SILA KLIK DISINI UNTUK MELIHAT CONTOH PAPARAN DI BLOG TASKA MALAYSIA

5 comments:

  1. Salam,
    Saya ingin mengumumkan sesi "Start Your Own Playgroup" untuk mereka yang berminat memulakan ALIMKids Playgroup di taska, tadika atau rumah mereka. Peluang terbuka juga untuk mereka yg mempunyai pusat tuition dan ingin mempelbagaikan program di tempat mereka. Sesi ini percuma pada 25hb Julai 3:30-4:30pm di ALIMKids Bookshop, USJ 9. Maklumat lanjut di http://ALIMKidsPlaygroup.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. TEMPAHAN T-SHIRT/UNIFORM UNTUK SESSI 2010

    Sila hubungi saya, Attieza di 017-2436860.

    ReplyDelete
  3. TEMPAHAN T-SHIRT/UNIFORM UNTUK SESSI 2010

    Saya wakil dari IDEAL AA GARMENT SDN. BHD. yg beroperasi di Bandar Baru Bangi, merupakan syarikat bumiputera bertaraf pengilang ingin memaklumkan bahawa syarikat ini telah bersedia untuk menerima tempahan T-Shirt dan Uniform untuk tasda/tadika bagi sessi 2010.

    Khidmat nasihat berkenaan idea design yang bersesuaian dengan image tadika anda boleh diuruskan.

    Sila hubingi kami di aa@idealaa.com.my atau hubungi saya ATTIEZA di 017 - 243 6860.

    Pnaggilan anda saya tunggu.

    Terima kasih.

    ReplyDelete